Конструктивни игри

За кого са подходящи конструктивните игри?

 

В ранните детски години игрите насърчават детето в опознаването на света. Сравнение с пасивното наблюдение строително констуктивните игри са ефективен начин детето да се забавлява, учи и твори, като достигат определено ниво на сръчност и умения. Квадрат, кръг, правоъгълник, триъгълник и елипса – различават ли децата ви основните геометрични фигури? Не се притеснявайте! Има много лесен и забавен начин да научите децата си – с помощта на дървените конструктивните игри. Това са дървени играчки на Playsense - най-добрият помощник за възпитанието на вашите деца. Те представляват начин на игра, при който детето научава различни обекти от заобикалящата го среда. 

С помощна на конструктивните игри малкият ви наследник ще развие своето въображение, ще усвои различни конструктивни умения. Чрез различни пъзели, дидактически фигури, мозайки, различни пирамиди, строители, констуктори и инструменти детето ще създава различни пространствени фигури и конструкции, които са напълно реални и завършени.  

Конструктивните игри са ефективен способ в социализирането на децата и създаването на нови приятелства. Тези игри са чудесен начин да научите на нещо ново своето дете, но и да го научите да играе с другите деца, като по този начин изгради различни социални умения и компетентности. Чрез конструктивните игри вашият наследник ще може да се научи да се ориентира в различна среда като претворява уменията на възрастния чрез играта.

Прочети още за конструктивните игри

 

Евтини конструктивни игри с високо качество

 

Не си мислете обаче, че за да постигнете всичко това, ви трябват много усилия и средства. Конструктивните игри могат да бъдат използвани от всеки, тъй като са евтини, но същевременно – с високо качество.

Могат да се използват и извън дома – конструктивни игри в детската градина са чудесен начин да адаптирате и приспособите детето си към новите знания. Евтини конструктивни игри с високо качество може да намерите в онлайн магазин за дървени играчки за деца Playsense.

 

Конструктивни игри за развитие на техническите умения на децата

 

Конструктивните игрови ситуации са лесен начин детето да се научи да планира и създава схематични изображения на възможните пътища за получаване на резултат. Докато играят, децата следват образа-модел. Така с течение на времето детето ще започне да развива своите конструктивни и технически умения и ще може свободно да ги прилага след това.  

Най-хубавото на играта с конструктивни игри е, че детето ще научите основните геометрични фигури, названието на различните детайли, ще може да строи различни образци и модели и да си играе с други деца. Разгадаването коя част къде да се постави способства за развитие на умението за ефективно решаване на проблеми до край. Детето ще започне творчески да оформя различни конструкции, които ще са функционални и различни. Подреждане на дървени детайли, сортиране, напасването им, промушване, отвиване, завиване, всичко това развива детската наблюдателност и концентрация, координацията на движенията. А груповите конструктивни игри в детската градина са начин за предаване на нови знания. Всички участници могат да обсъждат процеса на сглобяване на конструктивни елементи, да споделят знания и интересна информация с останалите.

 

Конструктивни игри за развитие на детското въображение

 

Поддържането на постоянен интерес към конструктивната игрова ситуация включва не само прякото насочване на вниманието на детето към нейните компоненти, но и към характеристиката на околната материална и социална среда. Като например, конструктивните материали могат да бъдат използвани в различни варианти при осъществяване на конструктивните преднамерени или непреднамерени игрово-познавателни ситуации.

Най-добрият вариант е да упражнявате и прилагате наученото в различна среда – вкъщи, в детската градина, в игра с други деца. За тази цел може да бъдат включени и строително конструктивни игри, които също да се използват при игри в детската градина и в дома. С тяхна помощ се развитието детското въображение.

Една от съществените закономерности, определяща възможността за самостоятелно организиране на конструктивна игрова ситуация, е позицията на детето към активна дейност за пресъздаване на материалните предмети. В такива ситуации се създават условия за развитие и изява на творческите конструктивни способности на децата, а паралелно с това се активизира процеса на изграждане на категориалната структура на мисленето.

Педагогическата намеса при разгръщане на конструктивната игра цели пълноценно осъществяване на отразителната, преобразуващата и развиващата функция на дейността.

марки
Подреди по
-------